سلام اول عکسای متحرک کوچول موچول ایناها ببینینخوشمله؟

 حالا گنده هاش.این ماله استلا جونه خداییش شبیه من نیست؟

این عکس میوسا رو تا حالا صد تا جا دیدم منظورم بالاییه

تموم شد من از وبلاگ سما و شیدا برداشتم .دیگه نمیدونم اونا از کجا ورداشتن اینم وبلاگ سما و شیدا www.bloom-roxy.blogfa.com تا پست دیگه بای البته چند دقیقه دیگه سیزون 5 رو میزارم حالا ببینین خوشگلا

 


نظرات شما عزیزان:

فلورا جون
ساعت21:51---19 دی 1391
مجذوب وبت و خودتو عکساتو خلاصه همه چیزت شدم

عسل
ساعت14:19---8 مهر 1391
توپ توپ بود من همیشه به وبت میام
پاسخ نرمین استلا:عسل جون باور کن من تو رو بهترین دوست خودم میدونم پس به افتخار تو یه مطلب باحال میزارم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:خوشمل,استلا,خوشمل,وینکس,,

ساعت 18:49 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت